Auto Hořovice

Tentokrát bych vás chtěl všechny pozvat na jeden srázek, který stál opravdu za podívanou.Bylo zde opravdu k mání spoustu nádherných auťáků. Závody tedy sprint se konal na vedlejší rampě,která byla asi 400m délky a šířky 10m, toto není přímé měření jde jen o odhad.

Každé vozidlo dostalo své označení ve skupině podle obsahu vozu.Skupiny byly následující: Skupina A, Skupina B, Skupina C, Skupina D.

Auťáky s nadupanými motory bylo opravdu hodně.Každý měl nějakou svou úpravu. A snažil se vše vyhrát.I náš sportovní tým se zúčastnil.Já zde vystupoval spíše jako fotograf, ale také jsem měl tu čest asistovat při výměně pneumatik.Které byly zjevně dost ošoupané, ale jak sami uvidíte stálo to všechno za to.

Takže naše vozidlo: Favorit s úpravami:snížená hlava, ostrá vačka, sportovní výfuk, sportovní filtr.Naše vozidlo startovalo jako první v kategorii D.Označení vozidla D2.Musím říci, že nám počasí moc nepomohlo spíše naopak.Jezdili se nejdříve rozjezdy kdo s kým pojede, ale kvůli počasí se muselo na chvilku přerušit.Mokrá závodní dráha by dělala problémy všem vozidlům, které se opravdu třásli na startu.

Přihlášení do závodu stálo 300 kč a návštěvníci museli zaplatit 10 kč, ale proč ne, kde byste třeba viděli BMW nebo Honda CRX, jak se prohání na dráze ve velké rychlosti.Ještě bych se mohl zmínit o počtu vozidel v jednotlivých kategoriích, ale protože zde bylo opravdu spoustu auťáků nemá cenu se o tom zmiňovat.Kvůli špatnému počasí jezdili závodníci ze začátku na čas. Podle časů byl určen ten nejrychlejší, platilo to jen pro skupinu D.V ostatních to nebylo po dešti za potřebí.

Ale stejně se nevyhnuli tvrdému souboji v tváří v tvář.V kategorii D byl vítěz jen jeden a všichni ho určitě znáte.Ano David Tyle, známí postrah silnic.Strašně jsem mu fandil a ono to opravdu vyšlo.

Takže po sprintu následovalo měření hluku výfuku.Nejvíce snad bylo 126db.Naše vozidlo Favorit měl 112db.Ale byl to slušný kravál. Toto je vozidlo, které vyhrálo.

Po tomto se závodníci vydali na vedlejší dráhu, kde se kouřilo od gum , jak jsem se zmiňoval o asistenci výměně pneumatik už víte proč! Ano opět jsme zabodovali a vyhráli tak další cenný pohár.Tato soutěž se jmenovala Burnout.Cílem bylo zničit co nejvíce pneumatiky.

A nesmím zapomenout na pořádnou Hifi soustavu myslím,že to bylo něco přes 110db, ale jistý si nejsem.To je dost slušný kravál v autě.

Dále zde bylo na programu také nejhezčí vozidlo, ale to už se náš tým radoval z vítězství.

No a to bychom měli zhruba všechno , teďka se podívejte na nádherné obrázky a doufám, že se budou líbit. Někteří jedinci měli v cíli rychlost až 180km/h.To je slušný rachot nemyslíte?

The following two tabs change content below.
Vladimír VlaJí

Vladimír VlaJí

Narodil se v červenci 1980 ve Středních Čechách. Mezi jeho největší záliby patří především rybaření, akvaristika, ale také hraní her. Často a rád se vypravuje do lesa, aby tam vysbíral všechny jedlé houby a spoustu zvířátek připravil o hody hody doprovody…
Vladimír VlaJí

Poslední od: Vladimír VlaJí (všechny)

Nejsi přihlášen/a pro vložení komentáře!
  Sledovat diskuzi  
Upozornit na